Vásárlási információk
Általános vásárlási feltételek
A WEBÁRUHÁZ üzemeltetője és a termékek értékesítője: Jacquard Textil Kft.
Székhely: 4487 Tiszatelek, Kossuth u. 65.
Telephely: 4487 Tiszatelek, Kossuth u. 65.
Cégjegyzékszám: Cg.15-09-069743
Adószám: 13440396-2-15
További Elérhetőségek:
Telefon: 06 (42) 526-039
Fax: 06 (42) 526-040
Email: info@herbafill.hu
Általános vásárlási feltételek
1. Bevezetés
2. Megrendelés
3. Árak
4. Szállítási feltételek, fizetési módok
5. Elállási jog
6. Szavatosság és jótállás
7. Fogyasztóvédelmi szervek elérhetősége
1. Bevezetés
Az alábbi Általános Vásárlási Feltételek (a továbbiakban ÁVF) érvényesek a www.herbafill.hu honlapon, illetve az Jacquard Textil Kft-től telefonon történő megrendelés esetén, és ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVII. Törvény 5.§ (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek. Társaságunk fenntartja a jogot az ÁVF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén a honlapon vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁVF rendelkezései érvényesek.
2. Megrendelés, a szerződés létrejötte
Termékeink a következő módokon vásárolhatók meg: honlapunkon keresztül történő megrendeléssel: Online vásárlás esetén a webáruházba való bejutás nincs előzetes regisztrációhoz kötve, így a szolgáltatás korlátozás nélkül minden látogató számára elérhető a www.herbafill.hu internetes áruházunkban megtekintheti és megrendelheti aktuálisan megvásárolható termékeinket. Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A “Kosárba rakom” gombbal beteheti a kívánt árut a “Kosárba”. A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a “Tovább a pénztárhoz” gombbal. A megrendelés elküldésével egy automatikus e-mailt küld nekünk rendelési szándékáról, mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe. Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól. Az oldalon történt elektronikus megrendelés feladásával még nem keletkezik szerződés a vásárló illetve az Jacquard Textil Kft között. A pontos adatok felvétele azért szükségszerű és elkerülhetetlen, mert ezek alapján tudjuk azonosítani megrendelésüket, és természetesen csak pontos címük ismeretében tudjuk a termékeket futárszolgálatunkkal házhoz szállítani.
Rendelését telefonon is leadhatja a következő elérhetőségen, (06)42-526-039 hétfőtől-péntekig 8-16 óra között. A rendelésekkel kapcsolatos kérdésekre az ügyfélszolgálat munkatársai válaszolnak. 16 óra után és hétvégén valamint ünnepnapokon nem tudjuk hívásaikat fogadni.
A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor, internetes megrendelés esetén a megrendelés visszaigazolásakor jön létre, a teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés vagy online vásárlás esetén a termék vásárló által történő átvétele.
A termékeinkre vonatkozó szerződés megkötésének nyelve kizárólag a magyar nyelv. A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések utóbb hozzáférhetőek. Internetes oldalainkon a rendelés feladásakor lehetőséget biztosítunk a személyes adatok módosítására, illetve a kiválasztott termék módosítására a rendelés leadását követően is. A rendelési szám megadásával, melyet e-mailben küldünk el minden online leadott rendelést követően, személyesen is kérheti az esetleges módosításokat ügyfélszolgálatunkon keresztül.
3. Árak
A honlapon megadott eladási árak forintban szerepelnek, és tartalmazzák a 27% általános forgalmi adót. A honlapunkon és telefonon megrendelt termékek házhoz szállításának díja minden esetben az egyes termékekre vonatkozó, és egyszerre több termék vásárlása esetén egyszer kerül felszámításra, ezt a tételt az eladási ár nem tartalmazza. A szállítási díj a webáruházban használt összes termék esetén 1800 Ft és Magyarország egész területén érvényes. A pontos szállítási költségről a megrendelés véglegesítésének és leadásának időpontjában kap a vásárló. A webáruházunkban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében minden esetben a legnagyobb gondossággal járunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.
A Magyarországon kívüli szállítási díjakkal kapcsolatban kérjük vegyék fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! Amennyiben ez elmulasztásra kerül, úgy a megrendelés beérkezése után Ügyfélszolgálatunk lép kapcsolatba a Megrendelővel.
4. Szállítási feltételek, fizetési módok
A termék házhoz szállítása esetén a szállítási díjról a vásárló minden esetben a szerződés megkötését megelőzően kap tájékoztatást. A megrendelt termékeket – amennyiben azok raktáron vannak – a szerződéskötés időpontjától számított 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor tájékoztatjuk a vásárlót.
Fizetési módok:
– Készpénzes fizetés az áru átvételekor
A leszállított termékért az eladási árat és a szállítási díjat személyesen a futárnál kell megfizetni. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! Minden megrendelés esetében az ár megtérítése az átvétel pillanatában történik. A számlát és a termékhez kapcsolódó használati útmutatót, esetleg jótállási jegyet, egyéb információs anyagot mellékeljük.
– Barion kényelmes fizetés
Kényelmes fizetés bankkártyával, vagy Barion tárcával. Működik előre feltöltött e-pénz egyenlegről, kártya nélkül is. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! A számlát és a termékhez kapcsolódó használati útmutatót, esetleg jótállási jegyet, egyéb információs anyagot mellékeljük.
A “Barion kényelmes fizetés” fizetési mód választása esetén a vásárló elfogadja, hogy az üzemeltető cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során általa megadott adat átadásra kerüljön a Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.), mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
5. Elállási jog
A honlapon illetve telefonon keresztül történt vásárlás esetén a vásárló az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.
A vételáron felüli költségeket (szállítási díj), és az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vásárló köteles viselni. Nem gyakorolható az elállási jog olyan áru esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött (pl. higiéniai okból) Az elállási jog gyakorlása csak eredeti állapotának megfelelő, sértetlen, rendszeresen még nem használt termékekre érvényes (kiegészítőkkel, használati utasítással ellátott áru az eredeti csomagolásban visszaküldve), ellenkező esetben jogunkban áll az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárunk megtérítését követelni. Amennyiben a kiszállított termék nem nyeri el a vásárló tetszését, a kiszállítást követő 14 naptári napon belül visszaküldheti címünkre: 4485, Nagyhalász, Zrínyi Ilona u. 1/a. Kérjük, az árut ne utánvéttel adja fel, mert az ilyen módon visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. Az áru ellenértékét a vevő által megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza. Kérjük a bankszámlaszámot a csomagba beletenni vagy e-mail címünkre megküldeni. Garanciánk csak sértetlen, rendszeresen még nem használt termékekre érvényes. A termékek esetleges cseréjét postai úton illetve futárszolgálattal bonyolítjuk. Kérjük, ilyen igénye esetén forduljon ügyfélszolgálatunkhoz a (+36 )42-526-039 -es telefonszámon, vagy levélben a 4485, Nagyhalász, Zrínyi Ilona u. 1/a. címen.
6. Szavatosság és jótállás
Termékeinkre a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk. Pénz-visszafizetési garancia: Interneten és telefonon történő rendelések esetén termékeinkre 14 nap garanciát vállalunk.
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy termékeink megvásárlása a hatályos jogi szabályozás értelmében fogyasztói szerződésnek minősül. A hatályos jogszabályok alapján vásárlóinkat a következő jogok illetik meg.
6.1 A szavatossági és jótállási jogról
A szavatossági jog alapján a szavatosság kötelezettje (Kötelezett) felelősséget vállal azért, hogy teljesítéskor hibátlan terméket ad át a vevőnek, tehát a terméknek nincs olyan hibája, amely csak később fog kiderülni. Hibáról beszélünk abban az esetben, ha a termék mennyiségi vagy minőségi szempontból hibás. A hiba okának a a termék használatakor kell fennállnia, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy – már teljesítéskor megvolt a hiba oka – teljesítéskor nem lehetett észlelni – vétlen a hiba bekövetkezésében Vélelmezett, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha ez az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A kötelezett mentesül a szavatosság alapján fennálló kötelezettségei alól, ha a hibát a vásárló a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ha a hibát a vásárlónak a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. A jogosult a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kötelezettel közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást kellő időben közöltnek kell tekinteni. A vásárló a teljesítés időpontjától számított kétéves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényét, azonban használt termékeknél, az elévülési idő egy év (elévülési határidő), kivéve leértékelt, akciós termékek. Az elévülési határidő a teljesítéskor kezdődik. Abban az esetben, ha a jogosult igényét azért nem tudja érvényesíteni a bíróság előtt keresettel az elévülési időn belül, mert a hiba – bár az oka már megvolt a teljesítéskor – csak később jelentkezett, vagy menthető okból nem volt abban a helyzetben, hogy igényét érvényesítse (pl. betegség), a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év (jogvesztő határidő). A szavatossági jog alapján a vásárló javításra, cserére jogosult. A szavatossági igények közül a vásárló választhat. Az árleszállítást vagy az elállást akkor választhatja a jogosult: – ha sem kijavítást, sem kicserélést nem kérhet (ennek teljesítése lehetetlen, vagy a kötelezett részére a másik választható szavatossági igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel jár), vagy – ha a kijavítás vagy kicserélés szavatossági jogként ugyan érvényesíthető lenne o de ezt a kötelezett nem vállalta, o a kötelezett vállalja ugyan, de nem végzi el, vagy o a kötelezett vállalja, de nem tudja – a dolog tulajdonságaira és rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül elvégezni.
A jótállás (más néven garancia) azt jelenti, hogy a kötelezett „garantálja”, hogy a szolgáltatott dolog bizonyos időtartamon belül kifogástalanul fog működni. Ez alatt az időtartam alatt a kötelezett a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett (például azért, mert a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a szolgáltatott dolgot). Azon termékek esetében, amelyeknél az eladónak jótállási kötelezettsége van, minden esetben a termékekhez mellékelt jótállási nyilatkozat tartalmazza a jótállás kötelezettjének nevét és címét, a jótállás tartalmát, időtartamát, területi hatályát, és a belőle eredő jogok érvényesítésének módját; illetve utalást arra, hogy a jótállás a fogyasztónak a törvényből eredő jogait nem érinti.
6.2 Szavatossági és jótállási igények intézése
Ügyfélszolgálatunkon:
– Telefonon: (+36) 42-526-039
Hétköznap 08.00 -16.00 óra között
– E-Mailen: info@herbafill.hu
6.3 Technikai szervíz szolgáltatás
Technikai szervíz szolgáltató: HFG LLC
7. A fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
NFH Észak-alföldi Regionális Felügyelősége
4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
4002 Debrecen, Pf. 475.
Telefonszám: +36 52 533 924
Telefax: +36 52 327 753
NFH Dél-alföldi Regionális Felügyelősége
6722 Szeged, Kossuth L. sgt. 17.
6701 Szeged, Pf. 12.
Telefonszám: +36 62 541 737
Telefax: +36 62 541 739
NFH Észak-magyarországi Regionális Felügyelősége
3300 Eger, Kossuth L. u. 9.
3301 Eger, Pf. 81.
Telefonszám: +36 36 515 598
Telefax: +36 36 323 587
NFH Közép-magyarországi Regionális Felügyelősége
1052 Budapest, Városház u. 7.
1364 Budapest, Pf. 144.
Telefonszám: +36 1 328 0185
Telefax:+36 1 411 0116
NFH Dél-dunántúli Regionális Felügyelősége
7400 Kaposvár, Fő u. 57.
7401 Kaposvár, Pf. 76.
Telefonszám: +36 82 510 868
Telefax: +36 82 510 661
NFH Közép-dunántúli Regionális Felügyelősége
8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.
8050 Székesfehérvár, Pf. 936.
Telefonszám: +36 22 501 751
Telefax: +36 22 501 627
NFH Nyugat-dunántúli Regionális Felügyelősége
9022 Győr, Árpád út 32.
9002 Győr, Pf. 311.
Telefonszám: +36 96 329 244
Telefax: +36 96 329 186