Most töltöttem a 17-et és az egyetlen vágyam, hogy nyaraljak egy jót. Júniusban a jegyek mellett már csak arról beszélgettünk a csajokkal, hogy ki hová megy a szünetben és milyen jó lenne együtt is kirándulni valahová. Ezt akkor anyuéknak is meséltem, de azt mondták majd visszatérünk rá ha vége a sulinak. Az osztálytársaim egy része mindenképp elmegy a családjával is valahová, de nálunk ez mindig csak a legvégén, a nyaralás előtt egy héttel derül ki. Mármint, hogy egyáltalán megyünk-e valahová, és ha igen akkor hová. Ez azért van, mert anyuék mindketten rengeteget dolgoznak, hogy nekünk minden meglegyen. Meg is kapom, amire szükségem van, de a plusz dolgokra rendszerint én gyűjtök. Egy esetleges plusz nyaralást is nekem kell állni, ha egyáltalán elengednek, mert az már túl nagy költség lenne a családnak. Nem lenne ez akkora gond, mert sikerült nyári munkát szereznem, amiből elég szép pénz lesz a végén, de az hogy mire költöm azért mégsem mindegy. Az igazság az, hogy most már jobban értem miért is sajnálják anyuék a pénzt hülyeségekre költeni.

Nyaralni kellene menni, de hová is?

A lányokkal azt tervezgettük, hogy elmegyünk valamelyik fesztiválra, de őszintén szólva én egy picit félek ettől. Tudok vigyázni magamra, de annyi mindent hall az ember és azért az ilyen helyeken amúgy se rajonganak a kiskorúakért. Ráadásul minden nagyon drága. Én nem vagyok az a túlzottan bulizós fajta és inni se iszom, így valószínűleg fura lenne esténként a többi ember között. Plusz hiába veszek csak üdítőt meg vizet, az is csillagászati az ilyen helyeken. Pár nap alatt elkölteni azt, amiért egész nyáron tényleg egész keményen dolgozom, mégis túlzás. És még a kajával és egyéb dolgokkal nem is számoltam. tengerparti nyaralás a barátokkal Gondoltunk arra is, hogy valamilyen wellnesst látogatunk meg, de az is elég sokba kerülne és szerintem egy idő után nekünk még unalmas. Néhányan külföldre vágynak, de engem oda egyedül biztosan nem engednének és az út is nagyon hosszú, hacsak nem repül az ember. Az nekem nagy álom ugyan, mert még kimaradt, de normális áron csak akkor lehetséges, ha előre foglalunk. Elég izgulós vagyok, szóval nem is bánom, hogy ez még várat magára. Talán majd egyszer anyuékkal együtt sikerül. A legjobban talán annak örülnék, ha az egész bandánk sátorozna valahol a közelben. Az izgi is, de nem annyira veszélyes és kevesebbet is kellene költenem. Pár éve vettünk egy négyszemélyes sátrat, ami még jó és tényleg elég kényelmes, tuti elvihetem, már ha elengednek. Vennék még egy jó kis hálózsákot és rengeteg kaját. Erre már bőven elég lenne a pénzem és még akkor is marad, ha közben elmegyünk egy strandra. Plusz később már tudni fogom, hogy mire számítsak. sátorozás a baráti körrel Jó lenne, ha ez mindenkinek tetszene, bár engem biztos egy kicsit nyuszinak tartanak majd elsőre, amiért a többitől még félek. Az az igazság, hogy szerintem ez az egy verzió az, amibe anyuék is könnyebben belemennek. Ők nagyon jól ismernek és tudják, hogy alapból zavar néha a tömeg és nem szoktam tombolni. Remélem, legalább egy pár napot ki tudok csikarni, ami abba sem kavar bele, ha mégis utazik a család. Bármekkora is legyen a gyerek és bárhová is utazzon, küldjünk vele egy stresszoldó párnát. Akár a nagyiék vigyáznak rá, akár egy táborban zsibong, fesztiválon bulizik, vagy a haverokkal sátorozik, mindenképp jó hasznát veszi majd. A stresszoldó párna a benne lévő gyógynövényeknek hála a legkisebb szorongást is oldja és segíti az azonnali, pihentető elalvást. Kényelmes, hatásos és észrevétlen a csomagban.

A nyugtató hatású stresszoldó párnáról bővebb információkat ide kattintva kaphatsz.

stressz, kimerültség, idegesség esetén párna